30 april 2009

Natt nr 3

Igår kväll somnade Cajsa redan klockan 18:30, hon va megatrött efter att ha sovit så dåligt under dagen men vid 20:00 så vaknade hon igen...
Hon va jätte ledsen, jag var på ICA medans min mamma och syster va här och "passa på" henne medans hon sov, antagligen blev hon så ledsen för att de inte va jag eller Fredrik som va hemma när hon vaknade.
Efter många om och men så kom hon äntligen till ro klockan 22:00.

Hon vaknade inatt kl: 03:20 och kl: 03:30 så sov hon igen och jag kröp ner i min säng, hon var dock jätte ledsen så fick ta till fläckten inatt igen för att Fredrik inte skulle vakna.
Klockan 05 så åt hon ersättning och sen vaknade hon kl 06:30 för att vilja gå upp *gäsp*

Imorn är Fredrik ledig så nu har jag några nätter på mig att kämpa utan fläckten, vill ju inte att nattmålsrutinen ska gå över till ett fläktbehov =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar