20 april 2009

Skedar

Vi hade en gång i tiden 2 skedar till Cajsa men en av dom försvan, hur vett i skjuton men borta är den i alla fall och alltid när det är dags att mata så ligger den enda vi har i disken så hade tänkt köpa nya så man kan ha bl a i skötväskan och så men de har inte blivit av men på marknaden sist så tippsade Sofie om att dom hade nya 10 pack (sånt som butiker skänkt) på second hand för endast 5 kr, kanonpris.
Sofie sprang in och kollade men dom va slut, osis!

Nu ringde Sofie och sa att dom fått in nya och eftersom jag inte känner mig så 100 procentigt frisk idag så ville jag inte ge mig ut så då va hon snäll och köpte dom åt mig/Cajsa, Tack snälla Sofie!

Nu ska jag gå och koka skedarna =)

2 kommentarer:

  1. Så lite så :D Hoppas att dem är bra.

    Hehe ja den passar ju bra då eftersom att jag är 1/4 finsk :D

    SvaraRadera
  2. Hej, liten? Sist jag kollade visade vågen massa upp så den har jag slängt in under sängen, jävla skitvåg :) Hur går det med dina soppor? Läste för ett tag sen att du minskat massor! Gött det. Nej vi är inte så på en sån säng, Ossian skulle nog inte sova i den. Köper en sandlåda till honom istället :D Bengan vägrar polisbodyn också... Därför har Ossian en röd bobbycar eftersom de står polis på den blå :)

    SvaraRadera