9 april 2009

PåskParad

Idag hängde jag med Sofie, Camill o Engla på påskparad.
Alla barn som var utklädda skulle få en påskpresent.
Jag tänkte först inte klä ut Cajsa för jag tänkte som så att hon kan säkert inte nyttja den påskpresenten ändå, men det slutade med att hon blev utklädd, eller ja, prickar på kinderna och en snusnäsduk på huvudet =) Hon blev så söt så!

Jag gick paraden med dom andra och sen i slutet så fick man ställa sig i kö för påskpresenten men jag skippade de.
Påskpresenten bestod av en påse godisägg och efter som lilla Cajsa på 7 månader inte kan äta godis så tyckte jag de skulle va retligt att gå fram men rätt som de va så kom det en dam med en korg och beundrade Cajsa och sa att hon självklart oxå ska ha påskpresent som alla andra utklädda barn och vips så satt hon där med en godispåse i handen i alla fall.
De får blir pappa som får frossa i sig dom äggen, för mig är det ju "förbjuden frukt" på vardagar =D

PåskParaden

Våran söta påskakärring
Cajsa och Engla, två små godingar

Cajsa med sin påskpresent
Efteråt blev de lite fotande i parken
Att få två små illbattingar att kolla in i kameran samtidigt är ju bara för mycket bejärt =)

Sen tröttnade Cajsa lagom till att vi skulle gå hemåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar