29 april 2009

Natt nr 2

Jaha då har natt nr 2 paserat och den gick faktiskt väldigt bra =)
Klockan 19:15 somnar Cajsa hos moster Michelle till en flaksa välling men klockan 19:45 vaknar hon igen och vill inte komma till ro, va nog inte dags att sova för natten än.
Cajsa somnar igen för natten klockan 21 och vaknade inte förens kl 02:45 =0 grät och ville inte tystna så då tänkte jag att jaha bara att köra på som natten innan vilket innebär nästan en timme vid köksfläckten men så blev inte fallet, jag satte på fläckten, hon tystnade och en kvart senare (kl:03) låg jag i min säng för att försöka somna om och Cajsa i sin säng, sovandes =) Sen vaknade hon kl 05 men då fick hon ersättning, som nämnt i tidigare inlägg så är kl: 05-06 morgonmål och jag har bestämt mig för att alla mål innan dess får hon inte. Men från att äta kl 00, 03 och 06 (cirka) så vaknade hon bara till en snabbis vid 03 och åt kl 05, det är framsteg tycker jag men de kommer nog bli många steg framåt och nått bakåt innan man ska roppa yyheee och hon sover hela natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar