20 april 2009

NETTO

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, NETTO, en mycket bra affär!
Det finns allt från barnkläder till fotoramar, ja ALLT finns de.

Jag har ju sagt tidigare att vi behöver lite nya kläder till Cajsa så idag shoppade jag 5 bodys och en pyjamas för endast 157 kronor, billigt och bra! Allt på NETTO.
Nu behöver hon bara nån långärmad body och lite byxor, som mjuka tygjeans bl a.
Gillar mer att klä henne i "tuffa" kläder än "pluttinuttigt".
Idag om man går i en klädaffär och kollar på jeans till en liten tjej så är det alltid rosa o blommor på, man får bege sig till "pojkavdelningen" för att hitta ett par jeans (byxor över huvudtaget) utan massa pluttigt på.
BODYSARNA

PYJAMASEN
(är små djungeldjur på, lejon, giraffer o flodhästar)

Självklart så får de gärna va rosa bodys men just byxor vill jag ha "neutrala mjuka jeans".

1 kommentar:

  1. Netto är ju skitbra, vi var med inne å kollade på de kläderna idag men Bengan vägrade låta mig köpa den knallrosa till Ossian :) han hade varit så söt så..

    SvaraRadera