3 april 2009

Förkyld Igen

Igår kväll när vi gick och la oss så hostade Cajsa som vanligt (hon är fortfarande rosslig sen hon va förkyld sist) sen åt hon vid 00:30 och efter de så hosta hon o grät om vart annat så hon fick sova bredvid mig, och hon sover aldrig bredvid mig annars så jag sov apdåligt, jag kan inte sova med småbarn bredvid mig för jag blir lixom stel som en pinne så mina antal sovtimmar inatt är lika med noll (eller ja, jag kanske sov nån timme i alla fall) så nu är jag jätte jätte trött.

Skulle träna core i eftermiddag men jag skippar de, känner att jag behöver vila ikapp de jag förlorade inatt!

Nu på morgonen när vi gick upp så rinner hennes näsa konstant men hon har nog ingen feber för hon är inte varm och inte speciellt kinkig, skönt de!

Summan av kademumman, lillstrumpan sov bra i alla fall och de e huvudsaken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar