28 april 2009

Natt nr 1

Natten som vart va väl så där!
Hon vaknade vid 23 och då grät hon och kom inte till ro förens efter en timme.
Sen vaknade hon igen kl 03 och då va hon lite gnälligare än gången innan så då ställde jag mig under köksfläckten för att lugna henne (hon tystnade direkt), där fick jag stå och vycha henne i ca 40 minuter tills hon skulle somna till igen, sen la jag ner henne i sin säng och då gnällde hon lite imellanåt så fick stå o klappa henne på rumpan och stryka henne över ryggen, även denna omgång tog en timme.
Sen vaknade hon till kl 06 och då fick hon 180 ml ersättning, kl 06 anses ju som ett morgonmål så de får hon ha kvar ett tag till.
Man märkte under natten att hon inte är hungrig för de va mer att hon gnällde när hon inte märkte av mig, att de va närheten hon ville ha, la jag henne bredvid mig så nöjde hon sig bättre men eftersom jag vill ha henne sovandes i egen säng (som alltid innan) så fick jag stå och klappa på rumpan och stryka på ryggen.
Det blir till att bita ihop, stå ut och sova på dagen =) Man får ju igen det sen =)

Efter morgongröten fick Cajsa bröd med smör på och lite banan att äta, kladdigt värre!


Så här kladdigt och fint blir det efteråt =)

Ne nu har Cajsa precis ätit välling och somnat så nu ska jag oxå passa på att slumra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar